A FENDT AZ ELSŐ HELYEN A DLG IMAGEBAROMETER 2023/24 VERSENYÉBEN
2024-03-27

A DLG e.V. – Német Mezőgazdasági Társaság évente egyszer felmérést készít a német gazdák körében a mezőgazdasági ágazatban működő vállalatok márkaerejéről.
A felmérés olyan tényezőket értékel, mint az ismertség, a lojalitás, az elégedettség és az innovációs erő, amelyek befolyásolják egy márka imázsát.

„A gazdálkodók munkája fontos, de egyben nagy kihívást is jelent. Jelenleg sok gazdálkodó érzi a csökkenő piaci árak és az infláció okozta globális konfliktusok hatásait. Ahhoz, hogy a politika és a társadalom fenntartható és jó minőségű élelmiszerek iránti igényeinek továbbra is meg tudjanak felelni, be kell fektetniük a vállalkozásukba” – foglalja össze a jelenlegi helyzetet Christoph Groeblinghoff, a Fendt igazgatótanácsának elnöke. ” A gazdálkodóknak olyan innovatív megoldásokra van szükségük, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hosszútávon fenntarthatóan és sikeresen működjenek. Örülök, hogy megbíznak a Fendtben.”

További híreink
Fendt körbálázók
2025-06-03
A mezőgazdaságban már megszokott magas színvonalú szolgálatatások az építőiparban is
2025-05-07
Bobcat E19 – A Kompakt Erőgép, Amely Megváltoztatja a Munkát
2025-04-02
Zöldsor
2025-03-28
Fendt Superior Trans 10W-30: Az új generációs hajtómű és hidraulika olaj
2025-03-18
Bobcat márka bejelentés
2025-03-04