A DLG e.V. – Német Mezőgazdasági Társaság évente egyszer felmérést készít a német gazdák körében a mezőgazdasági ágazatban működő vállalatok márkaerejéről.
A felmérés olyan tényezőket értékel, mint az ismertség, a lojalitás, az elégedettség és az innovációs erő, amelyek befolyásolják egy márka imázsát.
„A gazdálkodók munkája fontos, de egyben nagy kihívást is jelent. Jelenleg sok gazdálkodó érzi a csökkenő piaci árak és az infláció okozta globális konfliktusok hatásait. Ahhoz, hogy a politika és a társadalom fenntartható és jó minőségű élelmiszerek iránti igényeinek továbbra is meg tudjanak felelni, be kell fektetniük a vállalkozásukba” – foglalja össze a jelenlegi helyzetet Christoph Groeblinghoff, a Fendt igazgatótanácsának elnöke. ” A gazdálkodóknak olyan innovatív megoldásokra van szükségük, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hosszútávon fenntarthatóan és sikeresen működjenek. Örülök, hogy megbíznak a Fendtben.”